Jeste li se naspavali?

Većina zna da je san važan, ali je malo onih koji spavanju daju prioritet. Mnogi su gotovo zaboravili kako je dobar osjećaj ustati iz kreveta istinski odmoran. Potreba za snom mijenja se kroz dob, stoga je važno prepoznati svoje individualne potrebe.

U nastavku su preporučeni rasponi trajanja sna prema dobi:

    • novorođenčad (0-3 mjeseca): 14-17 sati
    • bebe (4-11 mjeseci): 12-15 sati
    • djeca (1-2 godine): 11-14 sati
    • predškolarci (3-5 godina): 10-13 sati
    • školarci (6-13 godina): 9-11 sati
    • tinejdžeri (14-17 godina): 8-10 sati
    • adolescenti (18-25 godina): 7-9 sati
    • odrasli (26-64 godine): 7-9 sati
    • stariji odrasli (65+ godina): 7-8 sati

    Ritam života

    Što je stres?

    Je li to gužva u prometu ili zabrinutost zbog bolesti? Vjerojatno oboje i još mnogo toga jer stres ima tisuću lica.

    Saznaj više

    Kako stres utječe na naše zdravlje?

    Užurbanost modernog doba stavlja nas u stanje kroničnog stresa koji ima brojne negativne učinke na fizičko i mentalno zdravlje.

    Saznaj više

    Jesmo li bespomoćni kada smo pod stresom?

    ˝Čovjeku je moguće oduzeti sve, osim jedne stvari - posljednje ljudske slobode - a to je da u svim okolnostima odabere svoj stav, da odabere svoj put˝, rekao je Viktor Frankl, austrijski neurolog i psihijatar koji je preživio teška ratna zbivanja.

    Saznaj više

    Što učiniti u stanju stresa?

    Postoje jednostavni mali koraci koji nam pomažu ukloniti kritičnu razinu stresa. Time ćemo dobiti nekoliko ključnih minuta da procesuiramo svoje emocije i smanjimo njihov intenzitet.

    Saznaj više

    Možemo li povećati otpornost na stres?

    Razvijanjem antistresne inteligencije postajemo otporniji na stres. Time povećavamo vlastite kapacitete nošenja sa zahtjevnim životnim okolnostima i unaprjeđujemo kvalitetu života.

    Saznaj više

    Vještine za dugoročno smanjenje stresa

    Je li rješenje u promjeni koju očekujemo od drugih ili u osobnoj promijeni? Postoje vještine koje nam mogu pomoći u upravljanju stresnim situacijama.

    Saznaj više

    Tamna strana medalje

    U suočavanju s izazovima modernog načina života, mnogi pronalaze oslonac u sintetskim lijekovima za smirenje. Znate li koliko se dugo smiju primjenjivati, stvaraju li ovisnost te kako utječu na kognitivne sposobnosti?

    Saznaj više

    Je li moguć dobar san u stoljeću stresa?

    Procjenjuje se da u Hrvatskoj svaka četvrta osoba pati od nesanice. Jeste li vi jedna od njih? Poduzmite male, ali bitne korake za bolji san.

    Saznaj više

    Jeste li se naspavali?

    Bilo da ste u ranim 20-tima, kasnim 40-tima ili uživate u mirovini, bitno je da se svaki dan dobro naspavate. Stavite san na prvo mjesto kako bi učinkovito upravljali svojim ponašanjem, emocijama i zadacima.

    Saznaj više

    Je li spavanje gubitak vremena?

    Dok mi spavamo, naš mozak obavlja važan posao - procesuira informacije, konsolidira pamćenje te stvara nove veze koje doprinose kreiranju novih ideja.

    Saznaj više

    Umoran mozak vidi svijet drugačije

    Jutro je pametnije od večeri - samo ako smo se dobro naspavali. San je neophodan za oporavak organizma, učinkovitost u stanju budnosti i upravljanje emocijama.

    Saznaj više

    Ritam života - cirkadijalni ritam

    Znate li da postoji 15 satnih gena koji upravljanju našim dnevno-noćnim ritmom? Kronobiološki sat najvažniji je regulator naše fiziologije.

    Saznaj više

    Persen je tradicionalni biljni lijek za primjenu kod naznačenih indikacija temeljenih na iskustvu dugotrajne uporabe.

    Prije upotrebe pažljivo pročitajte uputu o lijeku, a o rizicima i nuspojavama upitajte svog liječnika ili ljekarnika.

    Informacije o lijeku dostupne su na stranicama Agencije za lijekove i medicinske proizvode (HALMED).

    Persen je dostupan bez recepta, u ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama za promet na malo lijekovima.

    Copyright © 2020 Alvogen d.o.o. Sva prava pridržana.